Слайд 4
February Inner Mock-1: February(10-12): Tables + stationery + exam papers + laminated copies 1.Check the H.T (10min)+waste baskets(go downstairs)(5 min) 2.Tell about the plan of the exam (5 min) 3.Reading+grammar (20,25,25,45, 45, 60 ) 4.Speaking (Interview, individual task)+the others are copying the stories/letters (H.T-exam tasks-1) Print 2 tables for score! Inner Mock-2: February(12-14): Tables + stationery + exam papers + laminated copies 1. Speaking (Interview, individual task)+the others are copying the stories/letters (rest) 2.Listening ( 20,25,25,25,35,40 ) (The teacher is checking works!) 3.Writing/Reading/grammar (Or work on mistakes for children!) 4.Speaking (Individual task + in the groups of three)+the others are copying or playing phones (H.T-exam tasks-2) February(15-16)-weekend: Check the tests (Report about mistakes and pluses) February(17-19): Work on mistakes (H.T exam tasks 1,2)
Слайд 6
You will be given 5 different cards to put them into different waste baskets!
Слайд 13
- Первый раз лексика : Easy dictation “ ” (Write in your big copybook with translation. ) -Второй раз лексика : Hard dictation “ ” (Write in your small copybook twice. ) Задаётся на уроке : В среду 05.0 2.25 / четверг 06.0 2.2025/ пятницу 07.0 2.25 Сделать на урок: в понедельник 10. 02.202 5 / вторник 11. 02.202 5 / среду 12. 02.2 5 1.Oral/Easy/hard dictation: Write the sentences with all the words of “6.4 Health.Reading ”. 2.w.b: p. 81, ex.2,4,5. 3. Exam test Part 2. FCE : Video reading( ОГЭ,ЕГЭ ) OGE, EGE tasks in the special group vk.com/club216549515
Слайд 15
catch (a disease) consider deliver a baby doctor’s surgery local surgery emergency\rescue team gain weight give a snapshot of give sb first aid hair straightener have a panic attack injury maternity \ children’s ward off-duty paramedic recover from stable \ serious condition treat \ cure patients write a prescription подхватить (болезнь) полагать, рассматривать принять роды кабинет или приёмная врача местная поликлиника бригада скорой помощи\спасательная набирать вес давать представление о оказывать первую мед помощь выпрямителя для волос испытывать приступ паники травма родильное\детское отделение не на службе фельдшер, санитар восстановиться после стабильное\тяжелое состояние лечить\исцелять пациентов выписывать рецепты 6.4 Health.Reading Write the sentences! Read the sentences to your partner!
Слайд 25
One day Mom had a bad mood because Tom wanted to play football. But his dog Teddy wanted to walk in the park. So, Mom asked Tom to walk a dog. Tom and Teddy were happy. Then, Teddy found a purple bag in the bushes. When they came home, Mom saw the phone number in the bag. She called and made the woman very happy. Write a story-1
Слайд 26
Copy the text beautifully! The letters are written from the top to the bottom! Head-touch the ceiling. Feet-on the floor! Teens
Слайд 27
Выдаётся на уроке : в понедельник 10.02.2024/ вторник 11.02.2024 / среду 12.02.2024 Сделать на урок: В среду 12.02.2024 / четверг 13.02.2024 / пятницу 14.02.2024 1. Exam tasks - parts 1-4. - Первый раз лексика ( Oral/Easy dictation : Rewrite …into A4 copybook, bird/fish part. ) -Второй раз лексика( Hard dictation : Prep.copying …into a small copybook. )
Слайд 28
Наш предэкзаменационный этап-1: Уважаемые родители, мы начали проводить наш внутренний пробный экзамен для того, чтобы выявить сильные и слабые стороны учеников, а также понять на какой уровень мы можем претендовать! Данное испытание для детей займёт несколько уроков. Видео говорения каждого ребёнка будем вам высылать как обычно, а вот итоговый результат пока что является важной информацией для учителей! После проведения экзаменационных уроков мы с преподавателями зафиксируем и обдумаем все результаты каждого ребенка. Определим дальнейшее направление предэкзаменационной подготовки!