Xiva – 20 23 — презентация
logo
Xiva – 20 23
  • Xiva – 20 23
  • REJA :
  • Xiva – 20 23
  • Xiva – 20 23
  • Psixika va miya o'rtasidagi bog'liqlik nazariyalari
  • Psixofizik parallelizm nazariyasi
  • Mexanik o'ziga xoslik nazariyasi
  • B irlik nazariyasi
  • Xiva – 20 23
  • Xiva – 20 23
  • Xiva – 20 23
  • Xiva – 20 23
  • Xiva – 20 23
  • Xiva – 20 23
  • Xiva – 20 23
  • Xiva – 20 23
  • Xiva – 20 23
  • Xiva – 20 23
  • Вывод:
  • Исользуемая литература:
1/20

Первый слайд презентации: Xiva – 20 23

Psixika va miya o‘zaro aloqadorligi

Изображение слайда

Слайд 2: REJA :

Psixika va miya o'rtasidagi bog'liqlik nazariyalari Miyaning ishida aqliy va neyro-fiziologik jarayonlar Psixikaning refleks asosi Asab tizimining tuzilishi Miyaning umumiy strukturaviy-funksional modeli Inson ongi

Изображение слайда

Слайд 3

Aqliy hodisalar inson miyasining ishi bilan chambarchas bog'liqligi uzoq vaqtdan beri ta'kidlangan. Bu fikr miloddan avvalgi I ming yillikda Krotonlik Alkmeon (miloddan avvalgi VI asr) tomonidan ishlab chiqilgan va Gippokrat tomonidan qo'llab-quvvatlangan (miloddan avvalgi 460 - miloddan avvalgi 377 yillar). Psixologik bilimlarning rivojlanish tarixining ikki ming yildan ko'proq davrida u inkor etib bo'lmaydigan bo'lib qoldi, miya faoliyati to'g'risida yangi ma'lumotlar va psixologik tadqiqotlarning yangi natijalari bilan rivojlanib va ​​chuqurlashdi.

Изображение слайда

Слайд 4

Изображение слайда

Слайд 5: Psixika va miya o'rtasidagi bog'liqlik nazariyalari

I. M. Sechenov miya va inson tanasining ishi psixologik hodisalar va xatti-harakatlar bilan qanday bog'liqligini tushunishga katta hissa qo'shdi. Keyinchalik uning g'oyalari I.P.Pavlov tomonidan psixik hodisalarning fiziologik korrelyatsiyalari nazariyasida ishlab chiqilgan bo'lib, u shartli refleksli o'rganish fenomenini ochdi. Hozirgi vaqtda uning g'oyalari o'rganish va umuman xulq-atvorni (N. A. Bernshteyn, K. Hull, P. K. Anoxin), shuningdek, tajribani shartli refleks egallash mexanizmlarini tushuntiruvchi yangi, zamonaviyroq psixofiziologik nazariyalarni yaratish uchun asos bo'lib xizmat qildi ( E. N. Sokolov). I. M. Sechenovning fikricha, psixik hodisalar har qanday xatti-harakatlarning majburiy komponenti sifatida kiradi va o'ziga xos murakkab reflekslardir. Sechenovning fikriga ko'ra, psixika xuddi fiziologik kabi tabiatshunoslik tomonidan ham tushuntirilishi mumkin, chunki u bir xil refleksli xususiyatga ega.

Изображение слайда

Слайд 6: Psixofizik parallelizm nazariyasi

Aql va miya - ikkita kesishmaydigan hodisa

Изображение слайда

Слайд 7: Mexanik o'ziga xoslik nazariyasi

Ruhiy jarayonlar - fiziologik jarayonlar mavjud, miya psixikani "ta'kidlaydi"

Изображение слайда

Слайд 8: B irlik nazariyasi

Ruhiy va fiziologik jarayonlar bir vaqtda sodir bo'ladi, lekin sifat jihatidan farq qiladi

Изображение слайда

Слайд 9

Изображение слайда

Слайд 10

Изображение слайда

Слайд 11

Изображение слайда

Слайд 12

Изображение слайда

Слайд 13

Изображение слайда

Слайд 14

Изображение слайда

Слайд 15

Изображение слайда

Слайд 16

Изображение слайда

Слайд 17

Изображение слайда

Слайд 18

Изображение слайда

Слайд 19: Вывод:

Стоит отметить, что знание связи структуры мозга очень важно для каждого человека. Знание психических процессов позволяет нам контролировать свои состояния. Необходимо учиться контролировать свои состояния для того, чтобы добиваться более высоких профессиональных результатов. Также это важно для коммуникации и самореализации личности. Все эти знания помогут реализовать себя в жизни и найти свое призвание.

Изображение слайда

Последний слайд презентации: Xiva – 20 23: Исользуемая литература:

1.Кроль В.М. Психология и педагогика: Учебное пособие для технических вузов/ 2-е изд., переработанное и дополненное, М.: Высшая школа, 2004. – 325 с. 2.Немов Р.С. Психология: Учебник для студентов высших педагогических заведений в 3 кн. – 4-е изд. – М.: Владос, 2003. – 688с. 3.Сластенин В.А., Каширин В.П.Психология и педагогика: Учебное пособие для студентов высших учебных заведений. – М.: Академия, 2001. – 480с. 4.Радугин А.А. Психология и педагогика: Учебное пособие для вузов. – М.: Центр, 2003. – 256с. 5.Столяренко А.М. Психология и педагогика: Учебное пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 423С.

Изображение слайда

Похожие презентации

Ничего не найдено